Aktuality

V dobách krize oprašte základy marketingu

23.05.2015 13:31
Jakmile na vaši firmu dolehne krize, nastává ideální čas vrátit se k úplným základům marketingu a prodeje. Proveďte důkladnou analýzu vaší firmy a firemních procesů, vyberte procesy kde cítíte, že je třeba zlepšovat a krok po kroku je začněte zdokonalovat. Ruku v ruce s tímto zdokonalovacím...

Netrapte sebe a své zákazníky tím, že jste nejlevnější

21.04.2015 15:55
Tu nejhorší věc, kterou může vaše firma udělat, je být stejní jako všichni ostatní. A ten nejhorší důvod, proč by si zákazníci měli koupit váš produkt nebo službu je ten, že jste nejlevnější. Stavět na nejnižší ceně znamená zemřít na nejnižší ceně. Znám osobně několik případů firem, jejichž...

Jak může Ofenzivní Marketing pomoci vaší firmě efektivněji podnikat

16.04.2015 13:39
Ofenzivní Marketing je typ marketingu, který se soustředí na 3 klíčové faktory úspěchu: 1.    sleduje marketingové trendy 2.    třídí kvalitní informace 3.    učí se jen od těch nejlepších Ofenzivní Marketing je charakteristický tím, že se opírá o...

Pomáhá reklama zvýšit prodej nebo jde o vyhozené peníze – 2. díl

15.04.2015 12:21
Nemůžete řídit to co neměříte Co neměříte, to neřídíte. Jedná se o staré rčení, které je platné dodnes. Pravé budování značky je postaveno na zcela něčem jiném než na neměřitelné reklamě. Nebudete-li měřit úspěšnost vašich marketingových kampaní, reklam apod., nebudete nikdy přesně vědět co...

Pomáhá reklama zvýšit prodej nebo jde o vyhozené peníze – 1. díl

13.04.2015 12:19
Většina podnikatelů se domnívá, že pracovníci reklamních společností snad mají nějaký esoterický vzorec pomocí něhož dokáží hypnotizovat lidi, kteří čtou časopisy nebo sledují televizi. Disponují lidé z reklamek skutečně nějakou nadlidskou moudrostí a vyznají se v psychologii člověka, která jde až...

Jak zvýšit prodej kvalitním zákaznickým servisem

01.04.2015 12:05
Existuje jistě celá řada způsobů jak zvýšit prodej, ale jeden z nejjednodušších, nejdostupnějších a navíc nejosvědčenějších je plně uspokojovat potřeby stávajících zákazníků. Paterovo pravidlo říká, že 80% tržeb firmy pochází od 20% zákazníků. Je tedy dobré se těmto  20-ti % zákazníků více...

Nenechte 90% marketingové strategie navždy zhasnout ve vaší hlavě

04.04.2014 12:50
Každého z nás čas od času napadne nějaká skvělá myšlenka nebo se v naší hlavě zrodí ucelenější představa toho, jak by se naše firma měla lépe rozvíjet. Pokud si tyto představy necháme pouze v naší hlavě, 90% z nich se nakonec nikdy neuskuteční, budou zapomenuty. Vaše obchodní vize, sny a cíle...

Marketingové tipy

V dobách krize oprašte základy marketingu

23.05.2015 17:36
Jakmile na vaši firmu dolehne krize, nastává ideální čas vrátit se k úplným základům marketingu a prodeje. Proveďte důkladnou analýzu vaší firmy a firemních procesů, vyberte procesy kde cítíte, že je třeba zlepšovat a krok po kroku je začněte zdokonalovat. Ruku v ruce s tímto zdokonalovacím...